Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

"Dobór nart" odc. 2019

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
94 odpowiedzi w tym temacie

#1 k4r

k4r

Nowy użytkownik

• 5 postów
  • Na forum od: 03.2019
6
  • Umiejętności: 5

Napisano 08 marzec 2019 - 13:27

Cześć,

po krótkim przywitaniu, do rzeczy:

1. M
2. 40
3. 110-120
4. 182
5. 30 dni
6. 5
7. Tecnica Mach mv1 110 - wypadam już z nich przy moich parametrach i w związku z postępem umiejętności. Następne buty pewnie +130 flexu.
8. Atomic Nomad Smoke 178 od samego początku, używki. Trochę klepią przy większej prędkości. Pożyczyłem też raz od syna Racetigery 165, miało być na cały dzień, po 2h się zamieniłem z powrotem  :) . Jeździłem też kilka dni na AM Dynastar i na pożyczonych Majesty jakichś freestylowych ok 170, gdy popsuło mi się wiązanie we własnych nartach
9. duży promień, swobodnie się czuję w zakresie prędkości 50-70 km/h
10. nie mam zbyt dużego doświadczenia, w sumie byłem 4x w Kaunertalu i Pitztalu oraz raz w Val di Sole. Czarne trasy wybieram rzadko.
11. Lubię jeździć tak jak jeżdżę  - jeśli chodzi o usposobienie, natomiast zależy mi na doskonaleniu umiejętności (kiedy mam możliwość biorę lekcje), tak aby móc sobie poradzić w każdych warunkach i nie zrobić sobie i komuś krzywdy. W przyszłości może delikatna jazda offpiste  :) 
12. sportowiec ze mnie żaden
13. jest to kwestia drugorzędna, natomiast szukam czegoś najbardziej uniwersalnego dobrego na twarde stoki, odsypy i muldy czy na duże opady śniegu

Narty, które gdzieś mi chodzą po głowie to

- Dynastar X84 http://www.dynastar....duct/legend-x84

- Scott slight / sage (nie wiem czy to jest kontynuacja) https://www.scott.pl...arty-Slight-83/

- Elan amphibio, może coś w ten deseń: https://www.elanskis...r-shift-150782/

Zapraszam do udzielania porad i dyskusji.

#2 nikon255

nikon255

Użytkownik

• PipPipPip
  • 315 postów
  • Na forum od: 01.2016
59
  • Umiejętności: 6
  • Poznań

Napisano 08 marzec 2019 - 13:45

Do rozwazan dorzuc salomon xdr 84.