Skocz do zawartości

Otztal - plan na 4 dni


wychu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam i proszę o poradę. 4 dni w Otztal (6-9 kwietnia, sb - wt). Jak zaplanowalibyście jazdę w tym terminie? Kwaterę mam w Umhausen, Zakładając, że warunki będą ok. 2 x Solden, 1 x Gurgle, 1 x Kuhtai? Czy jazdę w Solden rozpoczynać z dołu (Giggijoch) czy próbować się dostać autem pod lodowiec? Nie mam doświadczenia w tym rejonie więc będę wdzięczny za wszelkie sugestie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym pojechał wcześnie rano do Vent, zostawił auto na parkingu pod wyciągiem, wziął autobus do Gurgli i zrobił trasę do Vent. Akurat na 4 dni ze wspaniałym zjazdem z Similaun 3600 mnp na deser i obłędnym Hintere Schwarze po drodze. Taniej i zachwycająco. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym pojechał wcześnie rano do Vent, zostawił auto na parkingu pod wyciągiem, wziął autobus do Gurgli i zrobił trasę do Vent. Akurat na 4 dni ze wspaniałym zjazdem z Similaun 3600 mnp na deser i obłędnym Hintere Schwarze po drodze. Taniej i zachwycająco. 

Niestety wskazówkę kierujesz do rekreacyjnego narciarza trasowego :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym pojechał wcześnie rano do Vent, zostawił auto na parkingu pod wyciągiem, wziął autobus do Gurgli i zrobił trasę do Vent. Akurat na 4 dni ze wspaniałym zjazdem z Similaun 3600 mnp na deser i obłędnym Hintere Schwarze po drodze. Taniej i zachwycająco. 

 

Plan znakomity (jeszcze o przełęcz z Otzim można zahaczyć i zajrzeć z góry do Maso Corto) ale taniej to jednak nie będzie. No chyba, że z namiotem...

 

Pozdro

Wiesiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plan znakomity (jeszcze o przełęcz z Otzim można zahaczyć i zajrzeć z góry do Maso Corto) ale taniej to jednak nie będzie. No chyba, że z namiotem...