Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

buty- jaki flex

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
31 odpowiedzi w tym temacie

#1 kexx86

kexx86

Nowy użytkownik

• 19 postów
  • Na forum od: 04.2018
0

Napisano 29 styczeń 2019 - 09:38

witam
przymierzam się do kupna butów i co mnie najbardziej na razie nurtuje to w jaki flex pójść przy mojej wadze - obstawiam na razie w zakresie 100-120. Chciałbym aby to były buty przyszlosciowe, ale żebym był w stanie spędzić w nich dzień na stoku i nie było to męczarnią.
Nie mam doświadczenia z butami, do tej pory miałem 15 letnie Lowa bez żadnych oznaczeń, ale subiektywnie wydają mi się dość miękkie.

nie pytam o konkretne modele, bo to zakładam że kwestia pomierzenia kilkunastu par i zobaczenia co lepiej leży, bardziej chodzi mi o to czy raczej to powinny być 100 czy 120? chce wydać na nie do 1300PLN

narty jakby co też miałem stare, planuje może kupić nowe w tym roku, choć to zależy jeszcze od funduszy (Head i.magnum lub Fischer RC4 the curv dtx), bądź będę wypożyczać jakieś porównywalne. Natomiast tak czy tak w pierwszej kolejności chce kupić buty

moje dane:

1. M
2. 32
3. 64
4. 172
5. 8 lat razem - ostatnio 2 sezony, wcześniej długa przerwa
6. 7
7. ciężko powiedzieć - na moich nie ma oznaczenia a mają z 15 lat. Ale wydaje mi się że są dość miękkie.
8. 15 letnie Elany carbon S8 112 67 100 ; 160 cm ; promień skrętu mają koło 12m
9. promień średni w kierunku krótszego, średnia prędkość
10. jeżdżę obecnie we Włoszech w dolinie Aosty (Pila, Cervinia) - trasy głównie czerwone, ale czarne też nie sprawiają problemu, choć preferują czerwone
11. turystycznie; najbardziej się skupiam na doskonalenie jazdy carvingowej; zaczynam trochę jeździć obok trasy w głębszym śniegu (początki)- chciałbym się w tym trochę rozwinąć (tu zakładam lekcje i wypożyczenie sprzetu) choć nadal preferuję w większości przygotowaną trasę
12. kondycja OK; 7-14 dni w sezonie

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

#2 wojtek pw

wojtek pw

Dekadent