Skocz do zawartości

Ocena jazdy samouka


marchel

Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowiczów

Po jakiś czasie prosiłbym ponownie o wytknięcie błędów i ewentualnie naprowadzenie jak sobie z nimi poradzić. Jestem samoukiem, błędy niewątpliwe robię, będę wdzięczny za poświęcenie chwili i wskazanie rzeczy, na który powinienem się skupić. Z góry dzięki

Jeżdżę na nartach 160cm Blizzard S Power FS IQ

Youtube jeszcze nie doładował jakości, ale tak coś widać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Po pierwsze - narty na jakich jeździsz, jeżeli są prawidłowo dobrane, nie mają znaczenia.

Po drugie - bardzo mnie ciekawi stan twojej świadomości narciarskiej i dlatego odwróciłbym pytanie.

Napisz:proszę: co czujesz w trakcie jazdy, co twoim zdaniem poprawiłeś a co chciałbyś poprawić, z czego jesteś zadowolony a z czego nie, co widzisz oglądając siebie na filmach starszych vs obecnych, do czego dążysz ?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://www.skionlin...on-iq,6838.html- jeżeli to są te deski to sprzęt masz dobrany fatalnie no chyba żę jesteś bardzo niewielkiego wzrostu. Zaburzona faza sterowania, inicjacja skrętu wykonywana przeciwskrętem + zbyt mocne dokładanie wewnętrznej narty, brak odciążenia - dociążenia, brak pracy kijkami, skręty prowadzone bardzo płytko głównie ześlizgiem (tu winna jest także b. krótka narta). Pogłębianie skrętu nie wykonujesz poprzez silniejsze zakrawędziowanie i zejście niżej tylko poprzez spychanie piętek. Moja rada zdecydowana zmiana nart oraz instruktor który może nie tyle nauczy co wytłumaczy "fizykę narty"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach