Skocz do zawartości

Zdjęcie
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 tormentor

tormentor

Nowy użytkownik

• 3 postów
  • Na forum od: 02.2013
0
  • Umiejętności: 7

Napisano 11 styczeń 2018 - 13:31

Cześć!
W lutym wybieram się na pierwszy wyjazd freeride'owy w życiu do Gruzji. Jako, że w mojej kolekcji nart najszersze pod butem są Rossignole Experience 88, postanowiłem wypożyczyć coś szerszego na wyjazd.
Pytanie: czy da się coś takiego wypożyczyć w Warszawie czy raczej wysyłkowo? W jakie narty celować? Obstawiam, że coś koło 110 pod butem, ale nie mam doświadczenia.

1. Płeć - mężczyzna

2. Wiek - 31

3. Waga - 102 kg (bardzo duża siła nóg, trenowałem długo trójbój siłowy)

4. Wzrost - 180 cm

5. Na nartach jeżdżę od ..17 sezonów z przerwami (średnio 10 dni rocznie, ostatnimi laty więcej, w tym roku już 10 dni).

6. Moje umiejętności określam na .... 6-7

7. Moje buty to - dalbello Panterra 130

8. Teraz jeżdżę na nartach/model - Rossignol Experience 88, Rossignol Pursuit 18, Volkl Racetiger SC

#2 jan koval

jan koval

FreeRiders

• PipPipPipPipPipPipPip
  • 8793 postów
  • Na forum od: 09.2006
3161
  • Umiejętności: 9
  • oryginalnie z p-nia

Napisano 11 styczeń 2018 - 14:17

Cześć!
W lutym wybieram się na pierwszy wyjazd freeride'owy w życiu do Gruzji. Jako, że w mojej kolekcji nart najszersze pod butem są Rossignole Experience 88, postanowiłem wypożyczyć coś szerszego na wyjazd.
Pytanie: czy da się coś takiego wypożyczyć w Warszawie czy raczej wysyłkowo? W jakie narty celować? Obstawiam, że coś koło 110 pod butem, ale nie mam doświadczenia.

1. Płeć - mężczyzna
2. Wiek - 31
3. Waga - 102 kg (bardzo duża siła nóg, trenowałem długo trójbój siłowy)
4. Wzrost - 180 cm
5. Na nartach jeżdżę od ..17 sezonów z przerwami (średnio 10 dni rocznie, ostatnimi laty więcej, w tym roku już 10 dni).
6. Moje umiejętności określam na .... 6-7
7. Moje buty to - dalbello Panterra 130