Skocz do zawartości



Zdjęcie
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 irro100

irro100

    Nowy użytkownik

  • 4 postów
  • Na forum od: 10.2017
0

Napisano 03 październik 2017 - 11:03

Witam serdecznie. Czy ktoś z tymi organizatorami wyjeżdzał  do VAL DI SOLE???

Proszę o informacje i opinie dziękując z góry.



#2 SławekG

SławekG

    Nowy użytkownik

  • 1 postów
  • Na forum od: 02.2018
1

Napisano 18 luty 2018 - 22:16

Ja byłem teraz (9-19.02.2018)  z abc holiday w Val di Sole. Wyjazd był naprawdę świetny- piękne góry, super pogoda i towarzystwo. Gdyby jeszcze rezydenci wykazali zainteresowanie załatwieniem niektórych spraw… Najpierw autokar przyjechał spóźniony 1,5 godziny. Pakowanie trwało kolejne 1,5 h, bo „jeden autobus zapomniał przyczepy”  (jak przyznał jeden z waszych pracowników) i nie udało się zmieścić wszystkich rzeczy (których część potem poginęła!). Po przyjeździe mieliśmy dostać klucze w autokarze i udać się do pokojów, ostatecznie wysadzono nas w nocy na parking i na klucze czekaliśmy na dworze marznąc przez ponad godzinę. W pokoju też było zimno, bo w ogóle nie działało ogrzewanie, ale kiedy poprosiliśmy o pomoc, rezydenci poinformowali nas tylko, że recepcja dzisiaj już nie pracuje i mamy czekać do jutra i sami to sobie załatwić z Włochami… Pościeli w pokojach nie było, więc poszliśmy na spotkanie wieczorem, gdzie też jej nie dostaliśmy, bo „się skończyła” (?) i miała być dostarczona do pokoju. Nie dotarła, więc zadzwoniliśmy, wyjaśniliśmy sprawę rezydentowi, po czym nagle połączenie się zerwało, a kolejnych telefonów od nas nie odbierano (dzwoniliśmy też na inne numery). Następnego dnia dostaliśmy poszwę, która okazała się być kolejnym zwykłym prześcieradłem (chociaż wyraźnie napisali wcześniej, że prześcieradło jest gratis, a za dopłatą 10 euro otrzymamy POSZWĘ). Interes życia. Kiedy zapytałem rezydenta, czy nie pomylili poszwy z prześcieradłem, dowiedziałem się że „Poszwa to prześcieradło i powinienem się cieszyć nowymi doświadczeniami i jakbym nie wiedział, to taki jest standard w pięciogwiazdkowych hotelach we Francji”. Rzeczywiście, cenne doświadczenie. Ostatniego dnia dowiedzieliśmy się też, że mamy umyć podłogi i posprzątać łazienkę, chociaż pisali wcześniej, że sprzątanie jest w cenie i mamy tylko umyć naczynia w aneksie. W drodze powrotnej postoje były bardzo rzadko i krótko (15 minut przerwa obiadowa!), czas między przerwami wynosił 4,5 do nawet 5,5 godziny, co było przegięciem. Na prośby, żeby się zatrzymać kierowca stwierdził, że nie, bo przez nas jest opóźnienie, bo przeciągnęła się jedna z przerw… Podsumowując: super atmosfera na wyjeździe, ale organizacja do kitu, zarówno transportu, jak i na miejscu… 


  • ReddyS podziękował za tę wiadomość

#3 Alex1108

Alex1108

    Nowy użytkownik

  • 1 postów
  • Na forum od: 03.2018
0

Napisano 20 marzec 2018 - 14:30

WinterEvent Les Orres 9-18.03.18

 

Kompletna porażka organizacyjna od pierwszego do ostatniego dnia wyjazdu! Już w inf wyjazdowych błędnie podane stanowisko odjazdu autokaru (stanowiska 14/15 nie ma na dworcu Warszawy Zachodniej). Po przyjeździe do Les Orres okazało się, że nie ma dla nas apartamentu 6os.  który został wcześniej ustalony z samymi właścicielami firmy, dostaliśmy 4os z prośbą dostawki. Rezydentka Gosia obiecała dostawkę, której się nie doczekaliśmy do czasu wyjazdu. Wyjazd pt. Best Dj’s Event opierał się na dwóch imprezach i jednym Dj’u ! (pilot jednego z autokarów) z jedną play listą…. Ta sama (kiepska) muzyka na apresski co w klubie. Żenada. Podczas pierwszego wyjścia do klubu musieliśmy czekać przed drzwiami klubu 40min, bo francuzi byli gotowi na otwarcie o 23. To po co robić zbiórkę o 21.30?! Od czego jest rezydentka i piloci?! Odpowiedź: od zebrania kaucji bo tyle ich widzieliśmy.  Klapa organizacyjna… Przy wyjeździe opóźnienie 1,5h przez brak informacji (i obecności pilotów i rezydentki) o zmianie miejsca odjazdu autokaru. Czekanie w sumie 3,5h na walizkach w padającym śniegu nie należało do przyjemnych, a wystarczyło napisać SMSa do ludzi gdzie dokładnie stoi autokar. W drodze powrotnej brak informacji o planowanej godzinie przyjazdu do kraju oraz powodu nieplanowanego postoju  na AUTOSTRADZIE (ZABRAKŁO PALIWA!!! Po niespełna godzinie od czasu postoju na stacji benzynowej! i świadomości kierowców na stacji paliw o zapalonej kontrolce rezerwy). Brak słów. Pierwszy i ostatni raz z tym biurem, konkurencja bije Was na głowę! Sama miejscowość i trasy super J

 



#4 wachu

wachu

    Nowy użytkownik

  • 1 postów
  • Na forum od: 03.2019
0

Napisano 08 marzec 2019 - 09:33

Organizacyjnie bardzo słabo! Informacje wyjazdowe (godzina, miejsce) na kilka dni przed i nie wiesz czy brać dodatkowy dzień wolny bo wyjazd rano, czy zdążysz po pracy. Propozycje na miejscu też raczej na odczepnego.

Najgorsze, że nikt z całej firmy nie ma najmniejszej chęci pomóc jak coś się stanie. Kolega trafił do szpitala (złamana noga, operacja) - zero zainteresowania, poprosiliśmy o pomoc w dostarczeniu mu torby z jego osobistymi rzeczami - brak chęci pomocy. W zależności od tego kto odebrał telefon, usłyszeliśmy, że samochód, który obsługa miała do dyspozycji nie pojedzie, bo "paliły się wszystkie kontrolki", a później "że miał stłuczkę i czekał na części z Polski". Następnego dnia oczywiście przyjechał po nas do hotelu.

Wiem, że obowiązku nie mieli, ale tak z czysto ludzkiej strony, nie zaszkodziłoby zrobić coś więcej, niż podać nr na taxi. Postawa rezydenta i pilotów pozostawiała wiele do życzenia, a podsumowało ją zdziwienie pilota podczas liczenia, że jest nas jednego mniej (kolega został w szpitalu). Takie zainteresowanie!!! Dodam, że wyjazd był na 2 w połowie zapełnione autokary, więc nie powinno być problemów z ogarnięciem przy tak małej grupie. A jednak …

Opiniom na ich stronie nie ma co wierzyć, bo tych negatywnych nie publikują, ale jak się poszuka w necie jest ich całkiem sporo.

 



#5 BMWe36Cabrio

BMWe36Cabrio

    Nowy użytkownik

  • 2 postów
  • Na forum od: 03.2019
0

Napisano 14 marzec 2019 - 19:36

Termin uczestnictwa – 15.02. do 24.02.2019 r

Uwagi :

  1. Transport – bez uwag
  2. Pogoda – wspaniała
  3. Hotel – bardzo wygodny
  4. Trasy zjazdowe  – przygotowane wyśmienicie
  5. Rozrywka – można byłoby to lepiej przygotować. Szczególnie wkradł się lekki bałagan w dniu powrotu z dyskoteki ( ApreSki – 20.02 ). Po wyjściu z gondoli nie było nikogo kto informowałby o miejscu postoju autokaru ( stał w miejscu niewidocznym dla wychodzących ).Przed wyjazdem na disco ( na nartach ) organizatorzy zapomnieli wspomnieć, że do autokaru będziemy musieli wchodzić „na skarpetkach” a uwagi „obywatela” Dawida J. były całkowicie nie na miejscu. Był tak pewny siebie, że na zwróconą uwagę w ogóle nie zareagował a nawet proponował zadzwonić do szefa firmy. Przecież go nie zwolni.

Ocena ogólna 5 z minusem.

 



#6 Maki1o1

Maki1o1

    Nowy użytkownik

  • 1 postów
  • Na forum od: 04.2019
0

Napisano 27 kwiecień 2019 - 19:40

Witam, miałem okazję skorzystać z oferty  WinterEvent  - wyjazd do Val di Sole 29.03.2019 roku. 

Sam pobyt oceniam dobrze, biorąc pod uwagę dobry hotel, warunki narciarskie oraz poniesione koszy. 

Natomiast opieka i zaangażowanie ekipy WinterEvent , organizacja imprez ( buchacha), kontakt z nimi w trakcie pobytu są totalnie żenujące i pełne lekceważenia. Byliśmy ekipą ośmiu osób i wszyscy stwierdziliśmy, że tak słabej obsługi,z jaką spotkaliśmy się w WinterEvent, do tej pory nikt z nas jeszcze nie trafił.

Motto to - przywieźć, pokazać hotel i odebrać za tydzień.  

Jedyne na czym się WinterEvent koncentruje to "Polskie Dni"  we Włoszech, robiąc jedną dużą imprezę - dosłownie jedną - i nie liczcie na coś więcej. Zjeżdża się ponad kilka tysięcy osób i wtedy pracownicy WinterEvent są zarobieni.   

Całą resztę czasu, kiedy ich goście są teoretycznie pod ich opieką, są niedostępni i nieużyteczni. 

Tak więc osobiście odradzam korzystanie z tej firmy. Nie dojrzeli, aby prowadzić poważny biznes. 

Ocena miejsca na narty, hotelu na 5.

Ocena WinterEvent w skali od 0 do 5 to -1

 

 





Podobne tematy Collapse

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych