Skocz do zawartości



Zdjęcie
- - - - -

Regulacja wiązań


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
352 odpowiedzi w tym temacie

#41 pawel_lesny

pawel_lesny

    Stały bywalec forum

  • PipPipPip
  • 896 postów
  • Na forum od: 03.2006
97
  • Umiejętności: 8
  • pomorskie - Paraszyno

Napisano 02 październik 2006 - 16:29

Kozlow tam za dużo nie zmienisz. DIN, rozmiar pod buta i ewentualnie ustawienie buta w stosunku do środka narty (to na zjazd i slalom). Myslę że sie nie zabije, no może coś sobie połamie :D
Salomon 3V 3D Lab + Atomic GS 12 pb... :D [COLOR="Red"]przepraszam za błędy!!![/COLOR]

#42 baczek79

baczek79

    Nowy użytkownik

  • 2 postów
  • Na forum od: 10.2006
0

Napisano 07 październik 2006 - 18:00

witam panowie


wlasnie kupiłem sobie narty z tymi wiazaniami.powiedzcie mi
jak przestawia się przednie wiązanie ?

Jesli macie instrukcje do neox 4.12 bede wdzieczny za jej przeslanie na baczek79@o2.pl

#43 kozlow

kozlow

    Użytkownik

  • PipPipPip
  • 614 postów
  • Na forum od: 02.2006
27
  • W-wa

Napisano 07 październik 2006 - 22:43

lesny a sila docisku?! wiele osob o tym zapomina,poza tym wiazania trzeba sprawdzic na maszynie w serwisie czy faktycznie bedea dziala wtedy kiedy bedzie to najbardziej potrzebne

#44 pawel_lesny

pawel_lesny

    Stały bywalec forum

  • PipPipPip
  • 896 postów
  • Na forum od: 03.2006
97
  • Umiejętności: 8
  • pomorskie - Paraszyno

Napisano 07 październik 2006 - 23:12

Kozlow nie wiedziałem nawet że to można ustawić?! Człowiek uczy się całe życie:D A czy zadzieła to dowie sie przy pierwszym upadku :D ...to taki zarcik.
Salomon 3V 3D Lab + Atomic GS 12 pb... :D [COLOR="Red"]przepraszam za błędy!!![/COLOR]

#45 Salem

Salem

    Użytkownik

  • PipPip
  • 221 postów
  • Na forum od: 03.2006
24
  • Umiejętności: 6
  • Dębica

Napisano 08 październik 2006 - 04:43

to podaj mi na priv swojego maila to podeśle Ci tech manuala atomica 05/06 jest tam sporo o budowie i ustawieniu Neox 412. Ale prosba - nie kombinuj sam :cool: , bo jak Ci sie cos stanie to tego nie przezyję ....

zetes jeżeli mógłbyś to podeślij mi tego manuala na maila : valkill@interia.pl
Skoro może być gorzej to znaczy nie jest źle, a skoro nie jest źle to jest dobrze.

Pozdrowienia Salem

#46 baczek79

baczek79

    Nowy użytkownik

  • 2 postów
  • Na forum od: 10.2006
0

Napisano 08 październik 2006 - 08:45

Ja też chętnię, baczek79@o2.pl

#47 zetes

zetes

    Użytkownik

  • PipPipPip
  • 431 postów
  • Na forum od: 03.2006
103

Napisano 08 październik 2006 - 10:28

Salem nie wiem czy juz go nie masz - ale puszcze jeszcze raz. Baczek - na przyszłosc dawaj sygnał na priv, bo nie zawsze przegładam stare tematy.

Standardowo w poniedziałek puszcze z roboty bo w domu nie mam majla :cool:
"... na nartach jeździ sie głównie głową ..."

#48 rob74

rob74

    Użytkownik

  • Pip
  • 81 postów
  • Na forum od: 09.2006
14
  • Umiejętności: 6
  • Wrocław

Napisano 10 październik 2006 - 17:04

Witajcie! Właśnie niedawno kupiłem narty z neox'ami. Jeśli możecie przesłąć mi instrukcję do ustawienia wiązań byłoby super! h.e.s.u.s@wp.pl
Rob

#49 djbright

djbright

    Użytkownik

  • PipPip
  • 179 postów
  • Na forum od: 10.2006
9
  • Umiejętności: 5
  • Kraków

Napisano 10 październik 2006 - 22:10

ja wlasnie ma zamiar kupic narty z tymi wiazaniami i wyczytalem ze mozna je ustawic na trzy sposoby wzgledem narty tzn ustawic polozenie srodka buta na narcie.

Jak to z tym jest i jakie ustawienie stosuje sie do jakiego stylu jazdy??

#50 kozlow

kozlow

    Użytkownik

  • PipPipPip
  • 614 postów
  • Na forum od: 02.2006
27
  • W-wa

Napisano 10 październik 2006 - 22:16

do freeridu na samym srodku
freestyle tak samo
jazda rekreacyjna raczej tez
allmountain mozna lekko dac do tylu
race zdecydowanie i tylko do tylu

zalezy co chcesz osiagnac na samym srodku masz kompromis miedzy szbkoscia a inicjacja skretu
do tylu jezdzisz szybciej kosztem sterownosci poniewaz ciezar ciala jest przesuniety do tylu i jest mniejszy doscik na przod nart, i docisk przodow nart do podloza, no i analogicznie przy przesunieciu do przodu lepsza inicjacja ale mniejsza szybkosc
:cool: [COLOR="DarkOrange"]Ski To Live, Live To Ski. . . Ski Fast Die Young. . [/COLOR]

#51 djbright

djbright

    Użytkownik

  • PipPip
  • 179 postów
  • Na forum od: 10.2006
9
  • Umiejętności: 5
  • Kraków

Napisano 10 październik 2006 - 22:21

czyli posrodku bedzie "uniwersalnie" :) do fun w sam raz :)

#52 kozlow

kozlow

    Użytkownik

  • PipPipPip
  • 614 postów
  • Na forum od: 02.2006
27
  • W-wa

Napisano 10 październik 2006 - 22:26

do fun to do tylu zeby miec wieksza predkosc poza tym fun sie jezdzi raczej na topowych slalomkach
:cool: [COLOR="DarkOrange"]Ski To Live, Live To Ski. . . Ski Fast Die Young. . [/COLOR]

#53 djbright

djbright

    Użytkownik

  • PipPip
  • 179 postów
  • Na forum od: 10.2006
9
  • Umiejętności: 5
  • Kraków

Napisano 10 październik 2006 - 22:40

wlasnie jutro ide zakupic atomici metrony wiec stad moje pytanie gdyz maja wlasnie te wiazania.

#54 chemik

chemik

    Instruktor SkiForum.pl

  • PipPipPipPipPip
  • 3957 postów
  • Na forum od: 01.2006
678
  • Umiejętności: 7
  • Wrocław

Napisano 11 październik 2006 - 14:17

do fun to do tylu zeby miec wieksza predkosc


Raczej do przodu aby lepiej zainicjowac skret i utrzymac przechyl... Nie trzeba wcale extrelanych predkosci...
Jazda na nartach to najprzyjemniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu...

#55 Devastator

Devastator

    Stały bywalec forum

  • PipPipPipPip
  • 1540 postów
  • Na forum od: 07.2006
442
  • Umiejętności: 8
  • Wrocław

Napisano 11 październik 2006 - 14:23

Ja na moich Atomicach SL 9 wiązania ustawiam do wszystkiego na tył (Fun, slalom, wożenie się po stoku) - jakoś lepiej trzymają w skręcie.
Chociaż teoretycznie do funu powinno się ustawiać maksymalnie na przód, ale jakoś u mnie się to nie sprawdza...

#56 kozlow

kozlow

    Użytkownik

  • PipPipPip
  • 614 postów
  • Na forum od: 02.2006
27
  • W-wa

Napisano 11 październik 2006 - 14:26

nie wiem dla mnie jest lepsze trzymanie na tylach i juz:) podobnie jak u devastatora
:cool: [COLOR="DarkOrange"]Ski To Live, Live To Ski. . . Ski Fast Die Young. . [/COLOR]

#57 djbright

djbright

    Użytkownik

  • PipPip
  • 179 postów
  • Na forum od: 10.2006
9
  • Umiejętności: 5
  • Kraków

Napisano 13 październik 2006 - 11:16

z tego co ogladalem wiazania to przesuniecie jest bajecznie proste wiec sie okaze na stoku jak bedzie lepiej, narazie mam na srodku.
Ale dzieki za informacje:)

#58 kozlow

kozlow

    Użytkownik

  • PipPipPip
  • 614 postów
  • Na forum od: 02.2006
27
  • W-wa

Napisano 13 październik 2006 - 11:26

no nie wszedzie bo umnie trzeba je odkrecic i wywiercic 4 nowe dziury:P
:cool: [COLOR="DarkOrange"]Ski To Live, Live To Ski. . . Ski Fast Die Young. . [/COLOR]

#59 pawel_lesny

pawel_lesny

    Stały bywalec forum

  • PipPipPip
  • 896 postów
  • Na forum od: 03.2006
97
  • Umiejętności: 8
  • pomorskie - Paraszyno

Napisano 13 październik 2006 - 13:53

Kozlow to dziwne. Normalnie wystarczy odkręcić 1 śrubę, odwrócić plastikowy wihajster, ustawić wiązania, dokręcić śrubę i gotowe.:D Masz zmienioną płytę pod wiązaniem?
Salomon 3V 3D Lab + Atomic GS 12 pb... :D [COLOR="Red"]przepraszam za błędy!!![/COLOR]

#60 chemik

chemik

    Instruktor SkiForum.pl

  • PipPipPipPipPip
  • 3957 postów
  • Na forum od: 01.2006
678
  • Umiejętności: 7
  • Wrocław

Napisano 13 październik 2006 - 14:29

Kozlow nie ma Neox 412...
Jazda na nartach to najprzyjemniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu...



Podobne tematy Collapse

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych