Skocz do zawartości



Zdjęcie
- - - - -

kask się klei

Akcesoria

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

#21 Harpia

Harpia

    Bez tytułu.

  • PipPipPipPipPipPip
  • 4810 postów
  • Na forum od: 02.2009
3951
  • Umiejętności: 1
  • Kraków

Napisano 01 marzec 2017 - 00:38

Jeśli ktoś jest do swojego zniszczonego kasku bardzo przywiązany, można go w miarę łatwo i pięknie odrestaurować.

Wzorów są setki.

 

         (8:56)

 

Można nawet zrobić własny.


Jadę :)

Przepraszam forum ale po wielu latach tolerowania poniżenia,  zajadę ćwoka!

   


#22 maksiu432

maksiu432

    Użytkownik

  • Pip
  • 32 postów
  • Na forum od: 11.2016
0

Napisano 02 marzec 2017 - 08:58

No nie powiem bo ten alus to wygląda na kozaku :)



#23 Deriboard

Deriboard

    Nowy użytkownik

  • 1 postów
  • Na forum od: 01.2019
0

Napisano 19 styczeń 2019 - 21:30

Przetestowałem prawie wszystkie środki do czyszczenia klejących kasków i...? juz wiem jest super .

nie wolno uzywać rozpuszczalnikow wszelkiego rodzaju gdyz istnieje mozliwośc zniszczenia emblematow napisow  czy innych ozdób.

nie uzywać mleczek cifu czy innych mogacych porysować strukture.

osobiście najlepszy rezultat uzyskałem stosując myjkę do naczyń z ..... o dziwo płyn do mycia szyb kominkowych.))))

Kask , który juz chciałem wyrzucic powrócił do łask ))) gdyz po myciu wyschnieciu zastosowałem PLAK do czyszczenia kokpitu samochodowego w tym wypadku matowy  ale myśle ze nie szkodzi lack (do testu) wiec jutro wyjezdzam na stok ....uffff a juz myślałem ze bez zakupu nowego sie nie obejdzie .

Płyn do czyszczenia szyb kominkowych który zastosowałem to TOO-TAK Brodnica /3 ( alkalia).

 



#24 Piskoor

Piskoor

    Nowy użytkownik

  • PipPipPip
  • 507 postów
  • Na forum od: 01.2008
458
  • Umiejętności: 8
  • Warszawa

Napisano 20 styczeń 2019 - 19:48

Jeśli ktoś jest do swojego zniszczonego kasku bardzo przywiązany, można go w miarę łatwo i pięknie odrestaurować.
Wzorów są setki.


(8:56)

Można nawet zrobić własny.

Hydrografika by była trwała musi być później polakierowana bezbarwnym. Wtedy jest ok.




Podobne tematy Collapse


Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Akcesoria

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych