Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

Gdzie pojechać?

narty polska

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Adidek

Adidek

Nowy użytkownik

• 3 postów
  • Na forum od: 01.2014
0

Napisano 06 styczeń 2014 - 19:43

Witam!

Wybieram się z rodziną na narty. Szukam gdzie można pojeździć i wyjść na miasto, bo mam nie lubi nart, a nie chciałbym, żeby się nudziła :) 
Jeżdżę już od 3 lat i można powiedzieć, że jestem średnio zaawansowany. Szukam wyciągi powyżej 1km. Najlepiej, aby nie był trudny, żeby poradzili sobie początkujący, bo zabieramy kilka osób, którzy będą dopiero 2 raz na nartach :)
Macie taki wyciag? Byłem już na Jaworzynie, jeździło się super, ale poza stokiem nie ma co do roboty :P 
Z góry dziękuje.

#2 kordiankw

kordiankw

W życiu nie ma stopklatki.

• PipPipPipPipPip
  • 3044 postów
  • Na forum od: 10.2011
8920
  • Umiejętności: 7

Napisano 06 styczeń 2014 - 19:54

Sayonara

Lubię ludzi ale nie wszystkich. Wiele wybaczam ale nie wszystko. Szybko zapominam, ale nie zawsze. Ci których lubię już o tym wiedzą. Ci, których nie lubię, to zauważą. Dla prawdziwych przyjaciół mogę przejść przez piekło. Wrogom wskażę tam drogę .....

#3 Adidek

Adidek

Nowy użytkownik

• 3 postów
  • Na forum od: 01.2014
0

Napisano 06 styczeń 2014 - 20:03

Bo w jak jesteś w Zakopanem, to możesz sobie pochodzić po Krupówkach, jak to baby pójdą do sklepów coś kupią :) Do jakiejś knajpki posiedzieć sobie, czy coś takiego. Coś żeby tętniło życiem i, żeby osoby nie interesujące się nartami mogły coś porobić. Jeśli nie ma czegoś takiego, to napisz wyciągi odpowiadające temu co napisałem wcześniej :P 

#4 kordiankw

kordiankw

W życiu nie ma stopklatki.

• PipPipPipPipPip
  • 3044 postów
  • Na forum od: 10.2011
8920
  • Umiejętności: 7

Napisano 06 styczeń 2014 - 21:00

Sayonara