Skocz do zawartości

Zdjęcie
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 FREESKIS

FREESKIS

Nowy użytkownik

• 2 postów
  • Na forum od: 06.2013
0

Napisano 14 czerwiec 2013 - 12:01

Witam .
Jestem początkującym w " dziedzinie " freestylu , i mam zamiar kupic narty WOLKL WALL 08/09 , lecz bez wiązań .
Wiązania jakie posiadam to ATOMIC EVOX 275 z poprzednich freestylowek .
I mam 2 pytania a dokładnie :
Czy wiazania ATOMIC EVOX 275 można zamonotowac bez tych , można powiedziec " podwyższeń " ?

EVOX 2.jpg

EVOX 1.jpg

I 2 pytanie : Czy jeżeli narta już miała wiazanie i ma dziury po wywierceniu ich , to czy mozna zamontowac kolejne wiązania?
Przepraszam za te pytania lae nie jestem doswiadczony w składaniu nart , a bardzo potrzebuje tych informacji .
Z góry dziekuje .

#2 moris

moris

Stały bywalec forum

• PipPipPipPip
  • 1103 postów
  • Na forum od: 05.2007
950
  • Umiejętności: 1

Napisano 14 czerwiec 2013 - 22:14

WITAJ NA FORUM.

Na pierwsze pytanie - nie znam wiązań, więc nie będę sie mądrzył.

Na drugie - oczywiście, ze można montować po raz kolejny - zazwyczaj w serwisie zaklejają stare otwory spacjalnymi kołeczkami, ale ja kiedyś jak sam montowałem wiązania, to nawet tych dziur nie ruszałem - po prostu były podwójne otwory, nic się nie działo. Mało tego - kolejny właściciel przekładał wiązania (tzn. montował swoje) - i był trzeci komplet dziur. Oczywiście - bez przesady, nie można zrobić z narty "sera szwajcarskiego"
W dzisiejszych czasach zazwyczaj sklepowe narty sprzedawane są z dedykowanymi do nich wiązaniami, najczęściej montaż jest bez wiercenia otworów - stosowane płyty mają zwykle już przygotowane kilka otworów, co umożliwia np. przesuwanie środka buta do przyodu lub tyłu w stounku do "środka" narty. W moich nartach np. montaż jest bez jakiejkolwiek śruby - stsytem MArker Motion - wsuwał wiązanie w szyny płytuy i przekręcam blokadę - i już.... (to takie trochę poza Twoim pytaniem)
.

#3 narciarz70

narciarz70