Skocz do zawartości

Witaj na SkiForum.pl

Logowanie » 

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum. Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach.

Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji, co umożliwi Ci pisanie wiadomości, prywatną korespondencję z innymi użytkownikami forum, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych ułatwień w korzystaniu z forum.

Zdjęcie
- - - - -

Kurtka marki WALKHARD wasze opinie?

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Darek1978

Darek1978

Nowy użytkownik

• 2 postów
  • Na forum od: 12.2012
0

Napisano 19 styczeń 2013 - 16:55

Witam chciałbym kupić kurtke na narty i nie tylko , jestem początkującym narciarzem więc nie potrzebuje nie wiadomo czego:) aby ciepłe było. Znalazłem na alego coś takiego i jestem ciekaw waszej opinii. wiem że co do membrany to jest ona raczej kiepska ale i tak jestem ciekaw waszej opini:) Dodam że szukam już dosyć długo i wszystkie Hi Tec itp mi się po prostu nie podobają dlatego ich nie biore pod uwage:)

http://allegro.pl/ku...2941845324.html

#2 Kaem

Kaem

Stały bywalec forum

• PipPipPipPip
  • 1457 postów
  • Na forum od: 10.2011
410
  • Umiejętności: 6
  • Mrągowo

Napisano 19 styczeń 2013 - 20:57

ja sam często uzywam kurtki z softshellu do nartowania (HiTec ).
Tego producenta nie znam, nie słysząłem.
Wygląda dobrze. Jak na taką cenę, wg mnie za dobrze.

Wszelkie moje opinie oparte są na WYJĄTKOWO SUBIEKTYWNYM oglądzie rzeczywistości - proszę nie zapominać :D

#3 Darek1978

Darek1978

Nowy użytkownik

• 2 postów
  • Na forum od: 12.2012
0

Napisano 21 styczeń 2013 - 08:09

no własnie wygląda dobrze:) szkoda że nikt nie mial kontaktu ztą kurtką bo naprawde wygląda zachecająco

#4 jaro323

jaro323

Stały bywalec forum

• PipPipPipPip
  • 1568 postów
  • Na forum od: 02.2011
486
  • Umiejętności: 6
  • Rumia

Napisano 21 styczeń 2013 - 09:12