Skocz do zawartości

Z kijkami czy bez.. C. D.


Bruner79

Rekomendowane odpowiedzi

Odświeżę temat..bo z jednej strony mnie to nurtuje a z drugiej denerwuje. Byłem wczoraj na nartach, mnóstwo szkółek, dużo ludzi uczących się jazdy na nartach. Mało tego, trochę ludzi jeżdzących w ogóle bez kijków na stoku. Myślę sobie - o co chodzi? Nie jestem instruktorem, nie znam się na podstawach uczenia, ale widzę, że wszystkie dzieciaki jak i nietylko - wszyscy początkujący jeżdżą bez kijków, tak więc myśle dalej i się zastanwiam czy to jakaś nowa szkoła? A może zawsze tak było tylko ja biedny niedoinformowany stawiałem pierwsze kroki z kijkami? Mało tego, rozmawiałem z jednym z instruktorów na kanapie ( bo nie mogłem się powstrzymać hehe ) czemu te dzieciaki jeżdżą bez kijków?? Na to gościu mówi, że takie są wymogi odgórne..tereaz wszyscy uczą się jeździć carvingowo i takie wymogi, choć on sam temu przeciwny. No to jeśli to jest prawda to ja już sam nie wiem, jak widzę tych niektórych ledwo stojących narciarzy ( nie,nie uczących się ) którzy bez kijków na dzide jadą na dół, gdzie nogi im lataja w lewo i prawo bo nie potrafią utrzymać równowagi, albo próbują fun carvingu to mi się ciśnienie podnosi:mad: A tego coraz więcej zdaje się zauważać na stokach, więc chyba niedługo powstanie zupełnie odrębna szkoła jazdy i nie będę mógł zaczepiać ludzi na kanapie czemu jeżdżą bez kijków :mad: :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 199
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

czy to jakaś nowa szkoła? A może zawsze tak było tylko ja biedny niedoinformowany stawiałem pierwsze kroki z kijkami? czemu te dzieciaki jeżdżą bez kijków??