Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

Nartorolki

nartorolki biegówki

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 _Pati_

_Pati_

Nowy użytkownik

• 1 postów
  • Na forum od: 03.2011
0
  • Umiejętności: 1
  • Szczecin i okolice..

Napisano 06 marzec 2011 - 21:29

Witam wszystkich kochających narty ;) jestem początkująca na forum, co penie nie trudno zauważyć . Jestem z nizin , chociaż na ukształtowanie terenu nie narzekam. Na nartach nigdy nie jeździłam, nie licząc nart wodnych (tu też nie mówimy o żadnej perfekcji) . Zainteresowałam się więc nartorolkami ... I tu jest pytanie. Czy to wg może się udać? Osobiście lubię trochę powalczyć, więc zaczęło mi zależeć na ów wspaniałym sporcie. Na początek potrzebuję sprzętu... Czy jest ktoś, kto może mi coś doradzić, lub przekierować do takich osób ?;p Oczywiście wiem, że to wszystko ma swoją cenę, ale skoro jestem nowicjuszką , to chcę wydać jak najmniej. Ah i nie bardzo jestem zainteresowana nartorolkami SKIKE. Z góry dziękuję wszystkim :)

#2 niko130

niko130

Stały bywalec forum

• PipPipPipPip
  • 1746 postów
  • Na forum od: 01.2008
1069
  • Umiejętności: 9
  • Jelenia Góra

Napisano 08 marzec 2011 - 20:08

Ah i nie bardzo jestem zainteresowana nartorolkami SKIKE

Od kilku lat bawię sie jazdą na lyzworolkach stosując róznorodne techniki (łyżwową , alpejska, biegową , freeraidową, z kijkami, bez).

Mozna dużo tak jak i na nartach.

Pozdrawiam!

#3 marcopolo444

marcopolo444

Użytkownik

• PipPip
  • 143 postów
  • Na forum od: 09.2009
7
  • Umiejętności: 5
  • Świętokrzyskie okolice sandomierz/ożarów

Napisano 08 marzec 2011 - 23:33