Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

Zagroń - Istebna

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
203 odpowiedzi w tym temacie

#1 Zefel

Zefel

Nowy użytkownik

• 9 postów
  • Na forum od: 03.2009
1
  • Umiejętności: 3
  • Katowice

Napisano 08 styczeń 2010 - 07:35

Istebna - Zagroń
Oficjalne informacje znajdują się na stronie http://www.istebna.o...ort-i-turystyka
mapa stoku:
Dołączona grafika
Od siebie napiszę (jestem początkujący, zacząłem w 2008/2009), że stok jest bardzo fajny do nauki. Długość prawie 900m, duża szerokość i 4 osobowy wyciąg krzesełkowy sprawiają, że spokojnie można potrenować jazdę na nartach. Miałem okazję jeździć tylko na trasie oznaczonej na mapie kolorem zielonym (moim zdaniem jest to trasa niebieska!). Kolejka przesuwa się sprawnie ze względu na czytniki zbliżeniowe.
Jest ratrak, armatki śnieżne i oświetlenie.
Na dole znajduje się restauracja i wypożyczalnia sprzętu. Parking darmowy.

Co do wypożyczalni to byłem tam w sumie dwa razy i jeszcze ani razu nie zapłaciłem tyle ile jest w cenniku - zawsze mniej! Facet w wypożyczalni na pytanie "Ile będzie do zapłaty?" odpowiada "Dogadamy się jak skończycie jeździć" i tak ostatnio zamiast 65zł zapłaciłem 40zł :D. Polecam.

Położenie/dojazd
mapa google

Cennik
http://www.istebna.o...cennik-karnetow

Kamera online
http://www.pogoda.na...y&id_kamery=615

Aktualne warunki
http://www.skionline...ejscowosci=1045

Użytkownik Zefel edytował ten post 18 styczeń 2010 - 12:56

#2 shopgirrl

shopgirrl

Nowy użytkownik

• 24 postów
  • Na forum od: 12.2008
1
  • Umiejętności: 8
  • Rybnik

Napisano 08 styczeń 2010 - 19:27

właśnie wracam z Zagronia. warunki dziś były dobre. stok przygotowany. dobre, bo padał śnieg, który nadal pada i trochę mgły było. ale jeździło się fajnie i mało ludzi. zapewne jutro Zagroń przeżyje najazd narciarzy. :)
Aliens, Mulder?

#3 czerwony rekin

czerwony rekin

Nowy użytkownik

• 14 postów
  • Na forum od: 12.2009
0
  • siemianowice

Napisano 08 styczeń 2010 - 22:00

witam