Skocz do zawartości



Zdjęcie
- - - - -

Wygoda Travel - opinie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
32 odpowiedzi w tym temacie

#21 krolik10

krolik10

    Użytkownik

  • PipPip
  • 100 postów
  • Na forum od: 01.2009
21
  • Bielsko-Biała

Napisano 28 styczeń 2010 - 22:39

Byłem z nimi we wszystkich rejonach Włoch. Najsłabiej z hotelami jest w rejonie Vialetta/Siestiere. Najlepiej Fassa, Kronplatz. Sauna i reszta jest otwarta we wszystkich hotelach od 15-16 do 19. Polecam. Czytać uważnie opis wyżywienia. Tam liczy się każde słowo.

#22 aankaa

aankaa

    Użytkownik

  • Pip
  • 54 postów
  • Na forum od: 11.2009
3

Napisano 02 marzec 2010 - 13:57

W tym roku wybrałam hotel Arisch w miejscowości Aprica. Hotel nowy, pokoje i łazienki nowe, przestronne, czyściutkie. Obsługa miła i uczynna, władająca językiem angieskim. Okazało się to dosyć istotne, gdyż w hotelu tym nie ma rezydenta biura (mało wczasowiczów i się nie opłaca :confused:) i z ewentualnymi problemami trzeba sobie radzić samemu. Jedzenie niestety raczej słabiutkie - mało urozmaicone i niezbyt smaczne. W ofercie jest sauna, ale nie korzystałam. Hotel położony w centrum niedużego miasteczka. Do wyciągu ok. 100 m - 'człapie' się drogą już w butach narciarskich i z nartami na ramieniu. Tras narciarskich ok. 50 km o różnej skali trudności - w sumie dla każdego coś się znajdzie. W programie narciarskim wybrałam opcję 3*Aprica + 3*Tonale. Na Tonale wożono nas specjalnym busikiem - 45 min. drogi. Wg mnie wariant godny polecenia.
Podsumowując: warunki OK, ale bez fajerwerków. Lepiej oceniam pobyt w hotelu Olympic Royal w Pinzolo (a ceny podobne).
Co do Wygody to na minus oczywiście brak rezydenta. Dostępny niby na telefon rezydent z innego hotelu, ale oddalonego o ok. 100 km :eek:. Pojawił się na godzinkę w naszym hotelu w połowie tygodnia i dopiero wtedy dostarczył karteczki z numerami ubezpieczenia, więc przez 3 dni nie mieliśmy informacji o ubezpieczycielu ("lepiej, żeby sie nikomu w tym czasie nic nie stało" - tak to skomentował).
Autokar oczywiście bez WC - przecież gdzieś trzeba było upchać narty!
A poza tym piękne góry, piękna pogoda, dużo śniegu - więc narciarsko super. Do tego sympatyczni pozostali uczestnicy wajazdu i wyjazd zaliczam jako udany :D.
Pozdrawiam.

#23 a_senior

a_senior

    Stały bywalec forum

  • PipPipPipPip
  • 1569 postów
  • Na forum od: 10.2006
1024
  • Umiejętności: 8
  • Krakow

Napisano 07 marzec 2010 - 21:24

Wlasnie wrocilem ze ski safari po stacjach doliny Aosta z Wygoda Travel. Musze zebrac mysli, bo za duzo wrazen i trudno je uporzadkowac. Jednym slowem - super! Organizacja wyjazdu, jego przebieg, standard hotelu (Bijou w uroczym Saint Vincent), smacznosc jedzenia, wybor stacji, program pobytu, stan autobusu i sposob jego prowadzenia przez sympatycznych kierowcow - oceny bardzo dobre. Celujaca, najwyzsza z mozliwych, ocena dla pilotki, pani Dominiki. Dla mnie ideal. Pilotki rzecz jasna :). Jedyny bemol, ktos zreszta juz wyzej wspominal, dosc skomplikowane i czasochlonne rozwozenia lub zbieranie roznych kilkuosobowych grup jadacych w inne czesci Wloch. Np. "zgarniecie" 6 osob z Val Gardena kosztowalo nas ponad godzine (swoja droga co za widoki). Jazda z Krakowa do Saint Vincent zajmuje, bagatela, dobe. Mozna uswierknac.

#24 uran

uran

    Użytkownik

  • Pip
  • 62 postów
  • Na forum od: 01.2008
2
  • Umiejętności: 8
  • Kraków

Napisano 02 marzec 2012 - 08:24

Hej chcę jechać z wygodą do Val di sole hotel Liberty w Male. Czy ktoś moze był z opini forumowiczów wniskuje ze wygoda travel jest ok ale jak się cyta opinie na necie to wychodzi jakaś masakra, chociaż wiem ze ludzie narzekają na wszystkie biura podrózy niektórzy jada i nie wiadomo co by chcieli.
Pozdrawiam i czekam ewnetualni tez na jakieś swieże opinie z wyjazdu z tym biurem

#25 test1uci

test1uci

    Nowy użytkownik

  • 10 postów
  • Na forum od: 01.2012
1
  • Umiejętności: 1
  • kujawsko-pomorskie

Napisano 02 marzec 2012 - 14:51

Byłem raz w Wygodą Travel (swoją drogą co za kretyńska nazwa) i nie polecam. Trafili nam się młodzi kierowcy, a że do stoków trzeba było dojechać (Val di Sole + Tonale) z Caldes (przed Male) musiałem się stresować, bo tempo dość mocno podkręcali. Pamiętam że w autobusie często wtedy puszczali wymowną piosenkę "Kiedy znajdziemy się na zakręcie - co z nami będzie". W dodatku trafiła się też bardzo młoda pilotka, która nie grzeszyła rozgarnięciem i np. na którymś przystanku w Polsce wygoniła mnie z miejsca bo jej się przypomniało że było ono zarezerwowane i kazała sobie gdzieś znaleźć wolne. Niestety zostały tylko na samym końcu gdzie lała się wóda i disco polo na full. Ponad to kompletnie nie miała wiedzy co właśnie mijamy... Jak przychodziła chwila wyjazdu na stok zawsze były mega obsuwy, a do tego denerwowało brak stanowczości i decyzyjności. Poza tym autokar ok, hotel ok (tylko lokalizacja prawie agroturystyczna...), jedzenie ok, a ekipa i pogoda akurat nie dopisała (padał deszcz), co spotęgowało poczucie faila.

Użytkownik test1uci edytował ten post 02 marzec 2012 - 14:53


#26 a_senior

a_senior

    Stały bywalec forum

  • PipPipPipPip
  • 1569 postów
  • Na forum od: 10.2006
1024
  • Umiejętności: 8
  • Krakow

Napisano 23 maj 2012 - 14:58

Wczoraj zobaczylem tu, jak i na kilku innych forach, narciarskich i turystycznych, wyjatkowo nieprzychylny komentarz niejakiego Jerzego53, dotyczacy jego pobytu narciarskiego w Dolomitach z biurem Wygoda Travel. Dzis juz go nie ma - zapewne zostal celowo usuniety z oczywistych powodow. Poniewaz moja ocena biura, w sumie pozytywna, wyniesiona z dwoch pobytow narciarskich (dolina Aosty 2010 i Livigno 2011) jest zupelnie odmienna od tej Jerzego, mocno zaskoczony i zdziwony postanowilem poprosic o wyjasnienie biura.

Otrzymalem od przedstawiciela Wygody dlugi, wyczerpujacy mail. Wywazony, rozsadny, na szczescie potwierdzajacy moje obawy, ze w pisaninie Jerzego, delikatnie rzecz ujmujac, pojawia sie wiele niedomowien i niescislosci.

Z oczywistych powodow nie bede przytaczal fragmentow odpowiedzi. W uproszczeniu wyglada to tak:

1. Prawda jest, ze nie funkcjonowala ubikacja i barek. Dlaczego? Bo podroz odbywala sie w lutym w czasie silnych mrozow. Procedura nakazuje wtedy wylaczenie z oczywistych powodow (koniecznosc spuszczenia wody) obu "urzadzen", o czym firma poinformowala (nawiasem mowiac znajduje sie stosowna klauzula w Umowie) i przeprosila.

2. Prawda jest, ze z winy hotelu - nie biura - nastapila pomylka. W ciagu 15 min zostala wyjasniona, znalazl sie drugi pokoj, niepotrzebna byla interwencja biura, ktora nastapilaby gdyby szybko nie znaleziono rozwiazania. Biuro przeprosilo, dolozylo wino na kolacje i gwrancje obnizki 10% oplaty za kolejny wyjazd. Wydaje sie OK.

Nie bede wnikal jakie byly intencje Jerzego, rodzaj zemsty albo szantazu?, o swoim pobycie w val d'Aosta juz napisalem. Nieco wiecej zastrzezen mialbym do organizacji Biura w czasie drugiego wyjazdu - Livigno 2011 - nie odbylo sie bez kilku potkniec, w tym pracy pilotki, w duzej mierze zrekompensowanych jej zaangazowaniem w tlumaczeniu nam zawilosci dotyczacych pysznych likierow probowanych w trakcie festynu w Bormio. :) Byly to potkniecia, ale koncowa ocena calego wyjazdu jest pozytywna. W skali 1-6, wystawiam ocene 4+ :)

W mailu do mnie od Wygody Travel znalazla sie jedna smutna i niestety prawdziwa konstatacja dotyczaca naszej ludzkiej natury. Opinie w Internecie, w koncu mocno opiniotworczym srodowisku, dotyczace np. spedzonych urlopow z biurem podrozy, wystawiaja przede wszystkim niezadowoleni. Sposrod zadowolonych 100 klientow, tylko 1 napisze laurke, sposrod niezadowlonych - skrytykuje co 2-gi. A niektorzy podobno posuwaja sie do szantazu i wymuszen (np. obnizki przy kolejnym wyjezdzie). Smutne. Postanowilem wiec choc troche poprawic te niekorzystna statystyke, piszac kilka pozytywnych slow. :)

Pozdrawiam wielu znajomych.

#27 JolSzKol

JolSzKol

    Nowy użytkownik

  • 1 postów
  • Na forum od: 06.2018
0

Napisano 25 czerwiec 2018 - 13:27

Niesolidne biuro. Odradzam. Narty, Włochy 2017. Transport Kraków - Dol. Aosty - 19 godzin. Postoje dla przepakowywania klientów - zdecydowanie zbyt długie. Postój w Katowicach i na lotnisku w Turynie - czysta strata czasu, bez wcześniejszego poinformowania klientów o przedłużonych postojach. Hotel Napoleon - obiadokolacje smaczne i obfite, śniadania - beznadziejne, codziennie to samo, oferta nad wyraz uboga, brak warzyw. W drodze inny klient zabrał przez pomyłkę pokrowiec z nartami moimi i córki. Biuro uznało, iż nie jest to ich wina, pomimo, iż przekazując sprzęt kierowcy, dopytywano się o cel podróży. Bagaże bez kwitów bagażowych, bez zaznaczania chociażby kolorem, gdzie który jedzie. Jeżeli giną - okazuje się, że biuro nie ponosi za to odpowiedzialności. Pomyłka została dostrzeżona jeszcze w trasie. Efekt - ja dojechałam w jedno miejsce, moje i córki narty były w innym, a klient, który się pomylił - w kolejnym. Mimo, że biuro zostało o tym poinformowane w połowie trasy do Włoch, kiedy jeszcze można było spróbować w miarę tanio dostarczyć mi sprzęt. Mało tego - stanowisko biura było kuriozalne - proszę to załatwić między sobą, my nie jesteśmy za to odpowiedzialni, proszę nie wnosić żadnych pretensji, nie będziemy dla pani szukać kuriera.... rozmowy z rezydentkami - koszmar - brak odpowiedzialności, kompetencji do podejmowania decyzji oraz kultury osobistej. Tamten klient pani zabrał sprzęt - niech pani to sobie sama z nim załatwi. On zapłaci za wynajem pani sprzętu na stoku. Lub kuriera. Lub jedno i drugie, ale to nie nasza sprawa. Pomoc rezydentki ograniczyła się do podejścia na stoku do wypożyczalni nart i stanie koło nas, kiedy te narty wypożyczaliśmy. Było to ski-safari, więc nart wypożyczaliśmy i oddawaliśmy codziennie (czyt. odlicz około 30-60 minut każdego dnia od jazdy), oczywiście osobiście. Klient, który się pomylił - nadał narty na swój koszt kurierem - po drodze narty zaginęły, my wróciliśmy do kraju, a nasz sprzęt podróżował jeszcze po Włoszech. Dojechał do Polski tydzień później. Biuro nie odpowiedziało na złożoną przeze mnie reklamację w wyznaczonym terminie, czyli według przepisów, uznało reklamację. Ale pieniądze nie wpłynęły. Kolejne pismo - i ponownie brak odzewu. Sprawa oparła się o Rzecznika Praw Konsumenta i dopiero po jego interwencji otrzymałam zwrot pieniędzy za wypożyczone narty oraz 15% mojego i córki pobytu w ramach rekompensaty, czego domagałam się w reklamacji. Gdyby nie strach przed rzecznikiem i większymi konsekwencjami finansowymi, nic by ze strony biura się nie wydarzyło. Nie usłyszałam słowa przepraszam ani pytania czy mam za co narty wynająć albo, czy klient, który przez pomyłkę zabrał moje narty, partycypuje w kosztach ich wypożyczenia. Czyli słaba organizacja transportu, brak skutecznej interwencji w przypadku kiepskiego wyżywienia, a przed wszystkim w sytuacji nieprzewidywalnej, trudnej - radź sobie kliencie sam. Wygoda Travel nie bierze odpowiedzialności za nic, w tym za powierzony sobie bagaż. Nieprofesjonalne, nastawione na zysk, niedbające o klienta biuro.



#28 mig12345

mig12345

    Stary maruda

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 6557 postów
  • Na forum od: 02.2008
4738
  • Umiejętności: 2
  • Rybnik, Ustroń

Napisano 25 czerwiec 2018 - 21:10

Delikatnie nazywajac- jakoś nie mam zaufania do opinii jednopostowcow....

#29 Spiochu

Spiochu

    FreeRiders

  • PipPipPipPipPip
  • 2663 postów
  • Na forum od: 05.2006
1792
  • Umiejętności: 7
  • Śląsk

Napisano 25 czerwiec 2018 - 21:22

Jeśli to post konkurencji to pisał go ktoś dobrze przeszkolony. Treść dość trudna do zmyślenia.


Zawody Skiforum: 2012 GS - 2 miejsce, 2013 SL - 1 miejsce :D

Moja jazda:

http://www.dailymoti...m/video/x3nh7il


#30 obol

obol

    Użytkownik

  • PipPip
  • 109 postów
  • Na forum od: 09.2010
44
  • Umiejętności: 6
  • Wrocław

Napisano 25 czerwiec 2018 - 22:19

Narty, Włochy styczeń 2018. Podróż rzeczywiście dość długa, w Turynie postój ok 1,5 godz. Ale, jak się jedzie tanio autobusem... Hotel Napoleon. Obiadokolacje smaczne, urozmaicone i obfite, śniadania również obfite i oferta wprawdzie powtarzalna, ale wystarczająco bogata i smaczna, tak już jest w hotelach, że na śniadania trudno oczekiwać specjalnych urozmaiceń. Sprawy zagubionych nart nie mogę komentować, bo w moim przypadku nic podobnego nie wystąpiło, ale z wypowiedzi nie wynika, czy narty (jak i pozostały bagaż) były prawidłowo, według zaleceń organizatora (i zgodnie ze zdrowym rozsądkiem) opisane, miedzy innymi nazwą hotelu i telefonem właściciela, co niewątpliwie przyspieszyłoby ich odzyskanie. Osobiście nie mam zastrzeżeń do wczasów w Aoście z Wygoda Travel.



#31 a_senior

a_senior

    Stały bywalec forum

  • PipPipPipPip
  • 1569 postów
  • Na forum od: 10.2006
1024
  • Umiejętności: 8
  • Krakow

Napisano 25 czerwiec 2018 - 22:20

Myślę, że wpis "prawdziwy". Pomyłka w bagażach i wkur... uczestniczki. Nigdy mi się to nie zdarzyło, ale prawdopodobieństwo jest spore. Potwierdza się mój poprzedni wniosek, że zadowoleni rzadko piszą, w przeciwieństwie do niezadowolonych. Byłem z Wygodą na kilku wyjazdach. Kilka razy byłem z podobnym biurem Olimp. Bagaże nie są znaczone. W moich wycieczkach nigdy nie nastąpiła pomyłka. Nie wiem czy biuro powinno poczuć się odpowiedzialne za taką sytuację, choć mogłoby się lepiej postarać.



#32 tomanek85

tomanek85

    Nowy użytkownik

  • 11 postów
  • Na forum od: 11.2014
4

Napisano 20 listopad 2018 - 09:03

Byłem z Wygodą pięć razy, Włochy i Francja. Wiele się z poprzednim wpisem zgadza ale każdy to inaczej odbiera. Bagaże i narty wiadomo masz opisane bo tak jest w instrukcji że bagaż ma byś opisany ale to uczestnicy robią dzicz pchają się, rzucają bagażami, i niestety trzeba stać i patrzeć czy ktoś nie bierze twojego sprzętu czy walizki, ja swoje pomalowałem farbą w paski o bardzo jaskrawym kolorze, zrobiłem to po tym jak już jeden z uczestników zabierał moje bagaże na wysiadce po drodze. Co do lotniska w Turynie (czekanie na ludzi z samolotu i rozsiadka do autokarów dowożących docelowo) - mega strata czasu ale cóż zawsze można lecieć samolotem :). Byłem w Hotelach - było fajnie, Byłem na Apartamentach - Było fajnie. Zawsze było fajnie bo był śnieg i słoneczko :). Wszystko też jest zawsze fajnie puki nic się nie stanie. Czasem denerwujące są niepotrzebne postoje (gubienie czasu), wysiadki po drodze, zabieranie kogoś po drodze ale cena czyni cuda. Byłem pięć razy i jestem zadowolony. Jeśli ktoś myśli o Francji to jednak polecam Samolot.



#33 Marecki123

Marecki123

    Nowy użytkownik

  • 7 postów
  • Na forum od: 02.2019
0

Napisano 04 luty 2019 - 15:09

W  I  T  A  M

 

NASZA  WYPOŻYCZALNIA POSIADA :

-  5  X  RENAULT TRAFIC

-  5  X  RENAULT MASTER

Wszystkie nasze pojazdy są nowe 9-cio osobowe w cenie netto 169 zł za dobę za Trafica oraz 179 zł netto za Mastera.

Nie pobieramy opłaty za wypożyczenie przed kontynuacją tylko po zdaniu busa wystawiamy FV przelewową z terminem płatności 7 dni. Nasze busy są komfortowo wyposażone, przystosowane do dalekich podróży, bez limitu kilometrów.

Masz wieczór panieński, kawalerski lub imprezę w plenerze albo grupowy wyjazd służbowy ? Służymy pomocą w wypożyczeniu lub wynajmie komfortowego busa.

Zobacz nas na Facebook-u lub wejdź na naszą stronę http://www.marecki-1stclass.pl

albo zadzwoń 600-777-333 lub 787-733-333.

 

KORZYSTAŁO  JUŻ WIELU, SPRÓBUJ I TY. ZAPRASZAMY!

 

 

 





Podobne tematy Collapse

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych