Skocz do zawartości


Witaj na SkiForum.pl


Logowanie » 

Rejestracja
Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum. Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach.

Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji, co umożliwi Ci pisanie wiadomości, prywatną korespondencję z innymi użytkownikami forum, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych ułatwień w korzystaniu z forum.

Zdjęcie
- - - - -

Brubeck - odzież termoaktywna


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
33 odpowiedzi w tym temacie

#1 misiek_suzi_wrc

misiek_suzi_wrc

    Użytkownik

  • Pip
  • 32 postów
  • Na forum od: 02.2008
1

Napisano 30 czerwiec 2008 - 19:52

http://www.allegro.p..._krakow_xl.html

Wiatm! Znacie ta firmę ?? jeździ ktos z Was w takiej bieliżnie?? Jak tak to jak to sie sprawuje?? Co wogóle byście jeszcze polecili z koszulek termoaktywnych w granicach 100 PLN ?? Prosze o ewentalne linki lub namiary ( może uda sie cos zakupić taniej w promocji wakacyjnej ) :) Pozdrawiam
K2 Mach Race SL + salomon 912ti = ideał :)

#2 mirekn

mirekn

    Konto usunięte

  • PipPipPipPipPipPip
  • 4190 postów
  • Na forum od: 01.2007
1157

Napisano 30 czerwiec 2008 - 20:09

Do 100 zł to jak poszukasz to pwinieneś trafić Craft-a z serii Pro Zero z długim rękawem. http://sklep.sportte...oly.php?pid=315
ps. jest cały wątek o bieliznie poczytaj.
ps. szukajxie a znajdziecie jest ponizej 100 http://www.hike.pl/p...262&page=1&tpl=
mirek

#3 misiek_suzi_wrc

misiek_suzi_wrc

    Użytkownik

  • Pip
  • 32 postów
  • Na forum od: 02.2008
1

Napisano 30 czerwiec 2008 - 20:25

Do 100 zł to jak poszukasz to pwinieneś trafić Craft-a z serii Pro Zero z długim rękawem. http://sklep.sportte...oly.php?pid=315
ps. jest cały wątek o bieliznie poczytaj.
ps. szukajxie a znajdziecie jest ponizej 100 http://www.hike.pl/p...262&page=1&tpl=


Widziłem ten wątek ale jest dosyc chaotyczny i cieżko jednoznacznie wyłuskać "faworyta" wśród koszulek termoaktywnych za rozsądne pieniążki. Czyli mam rozumieć ze Craft jest jest tzw. złotym środkiem w tym przedziale cenowym?? Dziekuje za odzew i pozdrawiam
K2 Mach Race SL + salomon 912ti = ideał :)

#4 Aniouk

Aniouk

    Użytkownik

  • PipPipPip
  • 435 postów
  • Na forum od: 02.2008
187
  • Umiejętności: 1

Napisano 30 czerwiec 2008 - 20:33

Od momentu kiedy wlozylam swoja pierwsza koszulke z Merino welny, nic innego nie wchodzi w rachube:) Zdecydowanie lepsza od wszystkich sztucznych materialow pod kazdym wzgledem, a juz nie wspomne o wzgledzie zapachowym:) Czasami zapach sztucznych nawet tych dobrych, ze srebna nitka mnie po prostu powala:(
Jest zdecydowanie drozsza, bo w sumie 2 razy, ja mam jeszcze fiola na pukncie jednej firmy, wiec i moze 4 razy, ale... po calym dniu jazdy czy chodzenia, nadaje sie do wlozenia jeszcze przez 2 dni conajmniej (zalezy jak kto pachnie:)) Takze wiecej wydasz, ale mniej sztuk kupisz.
Zauwazylam ze teraz sa rozne firmy, wiec powodzenia, warunek jeden, 100 % merino, bez domieszek.

#5 mirekn

mirekn

    Konto usunięte

  • PipPipPipPipPipPip
  • 4190 postów
  • Na forum od: 01.2007
1157

Napisano 30 czerwiec 2008 - 21:36

Wiesz Aniouk bielizna to sprawa bardzo indywidualna ale pytający postawił max-a cenowego 100 :) . Jak bez ograniczeń to ja polecam odlo lub x-bionic :D
mirek

#6 Aniouk

Aniouk

    Użytkownik

  • PipPipPip
  • 435 postów
  • Na forum od: 02.2008
187
  • Umiejętności: 1

Napisano 30 czerwiec 2008 - 22:30

Wiesz Aniouk bielizna to sprawa bardzo indywidualna ale pytający postawił max-a cenowego 100 :) . Jak bez ograniczeń to ja polecam odlo lub x-bionic :D


Zgadzam sie. Ja tylko tak jakby cos sie znalazlo na obnizce z merino:) Mnie sie udalo raz nawet za 20 funtow kupic cos co kosztowalo 80, ale ...rozumiem ograniczenia finansowe, ja znowu jak mnie nie stac na to co chce, to nie kupuje czegos gorszego, tylko przez taki czas oszczedzam, zeby kupic to co chce, bo wiem ze na dluzsza mete to sie oplaci:)
Pozdrawiam Aniouk

#7 mirekn

mirekn

    Konto usunięte

  • PipPipPipPipPipPip
  • 4190 postów
  • Na forum od: 01.2007
1157

Napisano 01 lipiec 2008 - 09:39

Jako uzupełnienie tematu MerinoWool :http://ngt.pl/forum/...nosow,5241.html http://ngt.pl/forum/...adTopic&nr=4262 a tu najtaniej jak udało mi się znaleź trochę ponad 100 :)
http://www.nordre.pl...t=&szukaj=&BI=0 http://www.nordre.pl...t=&szukaj=&BI=0
mirek

#8 misiek_suzi_wrc

misiek_suzi_wrc

    Użytkownik

  • Pip
  • 32 postów
  • Na forum od: 02.2008
1

Napisano 02 lipiec 2008 - 20:02

Dziekuje Wam za opinie/linki. Chetnie postudiuje sobie jeszce temat Odlo oraz MW - też wychodze z założenia że lepiej poczekac i kupic cos lepszej jakosci niz teraz na "szybkiego". Kumpel teraz jest w stanach przez 2 miesiace i sie tak zastanawiam czy go tez nie poprosic o ewentualne zapoznanie sie z miejscową ofertą rynkową (podobno tam wszelkiego rodzaju odzież sportowa jest dużo tansza) . Pozdrawiam
K2 Mach Race SL + salomon 912ti = ideał :)

#9 mirekn

mirekn

    Konto usunięte

  • PipPipPipPipPipPip
  • 4190 postów
  • Na forum od: 01.2007
1157

Napisano 03 lipiec 2008 - 13:49

Kumpel teraz jest w stanach

Na forum jest post jana kovala w temacie bielizna z licznymi przykładami i rankingiem producentów własnie pod kontem stanów. Lektura oboziązkowa.
mirek

#10 misiek_suzi_wrc

misiek_suzi_wrc

    Użytkownik

  • Pip
  • 32 postów
  • Na forum od: 02.2008
1

Napisano 05 lipiec 2008 - 22:58

Mam jeszce pytanie - czy koszulki z MerinoWool sa dużo cieplejsze od "normalnych" syntetycznych? Ponieważ ja jestem bardzo "grzejącą" osobą i zastanawiam się czy ta wełna nie była by za ciepła. Pozdrawiam
K2 Mach Race SL + salomon 912ti = ideał :)

#11 mirekn

mirekn

    Konto usunięte

  • PipPipPipPipPipPip
  • 4190 postów
  • Na forum od: 01.2007
1157

Napisano 08 lipiec 2008 - 10:51

Wprawdzie nie jeżdzę w merinowool ale wydaje mi się ,że skoro jesteś wysoce energetyczny to szukaj czegoś co najlepiej odprowadza :) a nie max grzeje.
mirek

#12 misiek_suzi_wrc

misiek_suzi_wrc

    Użytkownik

  • Pip
  • 32 postów
  • Na forum od: 02.2008
1

Napisano 08 lipiec 2008 - 14:04

Dziękuje Wam bardzo za pomoc! Co będę musiał wybrać, Pozdrawiam
K2 Mach Race SL + salomon 912ti = ideał :)

#13 alook

alook

    Użytkownik

  • PipPipPip
  • 805 postów
  • Na forum od: 04.2008
160
  • Umiejętności: 1
  • Ko, Wro

Napisano 13 lipiec 2008 - 22:26

nie bierz koszulki z merino... spocisz sie i bedziesz tracil cieplo, wybieraj raczej specjalna bielizne narciarska z tworzyw, ktore "oddychaja " , stosuj zasade ubierania sie warstwowo, czyli bielizna, polar, badz windstopper, na to goretex , badz sympatex, poczatkowo bedziesz mial wrazenie, ze mozesz marznac, ale po pierwszym zjezdzie poczujesz sie swietnie ! lekko, przewiewnie, nie ma nic gorszego , niz jak zaznaczyl to Mirek... przegrzac sie i przepocic!! pozdrw alook

#14 slawa

slawa

    Użytkownik

  • PipPip
  • 118 postów
  • Na forum od: 04.2007
44
  • Warszawa

Napisano 14 lipiec 2008 - 05:13

Na forum jest post jana kovala w temacie bielizna z licznymi przykładami i rankingiem producentów własnie pod kontem stanów. Lektura oboziązkowa.

mirekn: A moze napiszesz taka lekture obowiazkowa n/t odziezy pod kontem Polski ?? (przyklady, ranking )
wiem ze na forum jest duzo o bieliznie itd ale w zestawieniu jest to bardziej czytelne :)
pozdrawiam

Użytkownik slawa edytował ten post 14 lipiec 2008 - 05:19


#15 mirekn

mirekn

    Konto usunięte

  • PipPipPipPipPipPip
  • 4190 postów
  • Na forum od: 01.2007
1157

Napisano 14 lipiec 2008 - 09:17

mirekn: A moze napiszesz taka lekture obowiazkowa n/t odziezy pod kontem Polski ?? (przyklady, ranking )
wiem ze na forum jest duzo o bieliznie itd ale w zestawieniu jest to bardziej czytelne :)
pozdrawiam

Raczej nie :). A dlaczego ? Ano dlatego,że "grupa życzliwych" zaraz powie/napisze ,że mam sklep z "bielizną techniczną" i robię sobie darmową reklamę na Forum.
Polecam http://ngt.pl/forum/[odziez]-bielizna,1590,1.html (wiem ,że długi ale warto) + http://ngt.pl/6_Bielizna.html
  • slawa podziękował za tę wiadomość
mirek

#16 Aniouk

Aniouk

    Użytkownik

  • PipPipPip
  • 435 postów
  • Na forum od: 02.2008
187
  • Umiejętności: 1

Napisano 14 lipiec 2008 - 22:25

nie bierz koszulki z merino... spocisz sie i bedziesz tracil cieplo

A moge zapytac skad masz takie rewelacyjne informacje?

Misiek, ja tez nie jestem zmarzluchem, a nawet rzeklabym, ze jest mi zawsze za cieplo:) Co do tego czy moze byc za cieplo przeczytaj sobie tutaj na czym polega regulacja temperatury przez merino:
http://www.nordre.pl...&m=&ns=20&pns=2
Z mojego doswiadczenia, na nartach to za duzo nie jezdzilam, ale jak juz jezdzilam to w takim samym zestawie jak przy jakimkolwiek wysilku w zime: koszulka merino 200 + softshell jak nie pada lub delikatnie, a jak pada gore i tyle, czasami musialam wchodzic w dodatkowa warstwe, ale tylko na stanowisku w gorach badz na postojach na nartach.
Czy grzeje? To nie jest koszulka zrobiona na drutach przez goralke co to gryzie i poci sie :), tzn koszulka, nie goralka:) Ja nawet mam 150tke (w dotyku jak przyjemna bawelna) grubosc i 100, w ktorych na codzien biegam i fakt ze w upalne lato wole coolmax, ale Ty nie o to pytasz:)
Jedyne co to wedlug mnie firma powinna byc dobra, ja kupowalam z Icebreaker i bylam zawsze zadowolona, ale ta polska nordre brzmi tez niezle. Jak sprawdze to dam Ci znac:)

#17 misiek_suzi_wrc

misiek_suzi_wrc

    Użytkownik

  • Pip
  • 32 postów
  • Na forum od: 02.2008
1

Napisano 21 lipiec 2008 - 19:13

Jeszcze raz bardzo Wam dziekuje za wszelkie podpowiedzi! Miejmy nadzieje ze togoroczna zima nas pozytywnie zaskoczy pod względem śniegu i poszusujemy od ... grdudnia do kwietnia :) Pozdrawiam
K2 Mach Race SL + salomon 912ti = ideał :)

#18 taki_sobie_narciarz

taki_sobie_narciarz

    Użytkownik

  • PipPip
  • 132 postów
  • Na forum od: 06.2006
20
  • Umiejętności: 7
  • Gùrny Ślùnsk/Górny Śląsk

Napisano 22 lipiec 2008 - 07:58

Jeszcze raz bardzo Wam dziekuje za wszelkie podpowiedzi! Miejmy nadzieje ze togoroczna zima nas pozytywnie zaskoczy pod względem śniegu i poszusujemy od ... grdudnia do kwietnia :) Pozdrawiam


A ja mam nadzieję, że listopad też:D

#19 mysinka

mysinka

    Nowy użytkownik

  • 21 postów
  • Na forum od: 08.2008
0
  • Umiejętności: 6
  • śląsk

Napisano 07 wrzesień 2008 - 09:56

nie bierz koszulki z merino... spocisz sie i bedziesz tracil cieplo, wybieraj raczej specjalna bielizne narciarska z tworzyw, ktore "oddychaja " , stosuj zasade ubierania sie warstwowo, czyli bielizna, polar, badz windstopper, na to goretex , badz sympatex, poczatkowo bedziesz mial wrazenie, ze mozesz marznac, ale po pierwszym zjezdzie poczujesz sie swietnie ! lekko, przewiewnie, nie ma nic gorszego , niz jak zaznaczyl to Mirek... przegrzac sie i przepocic!! pozdrw alook


Witam. Poczytałam strone producenta, a tam same peany na cześć tej bielizny... Czy mam do tego podejść realnie czy jak do producenta zachwalającego swój wybór. Wygląda super, ale czy nie jest jak napisał alook??

#20 mysinka

mysinka

    Nowy użytkownik

  • 21 postów
  • Na forum od: 08.2008
0
  • Umiejętności: 6
  • śląsk

Napisano 09 wrzesień 2008 - 22:02

Witam, nie chce zaśmiecać zakładaniem nowego wątku, dlatego zapytuję o bieliznę termoaktywną z wełny merynosowej. Proszę użytkowników o opinie. Pozdrawiam. Stronka www.nordre.pl


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych