Ogólna dyskusja na temat panujących warunków, ośrodków i wyciągów narciarskich.
Witam Jutro wybieram sie na pierwsze narty w tym sezonie prosze o informacje gdzie w tej chwili sa najlepsze warynki (Wisła - Szczyrk a może...
Wpisujcie gdzie i kiedy ruszyly juz jakies wyciagi lub ruszą (tylko pewne informacje) z mozliwoscią jazdy. Prosze podawac tez linki do stron tych...
Sezon narciarski 2011/2012 można już raczej uznać za skończony-trzeba już pomału robić przymiarki do przyszłorocznej sezonówki-wiem,że wiele osób...
jestem kompletnie zielona w temacie i bez doswiadczenia. dopiero sie ucze korzystac z forum i na pewno znalazlabym wiele pomocnych informacji :)...
Szklarska Poręba - Ski Arena Szrenica Krótki opis ośrodka krótki opis ośrodka krótki opis ośrodka. Strona ośrodka: http://adresstrony.pl ...
Dzień dobry, czy doświadczeni Forumowicze mogliby polecić, gdzie najlepiej wybrać się na narty na przełomie kwietnia i maja? Nie mam żadnego...
Witam, wybieram się w niedługim czasie do livigno. Proszę o informację na temat warunków narciarskich aktualnie tam panujących. Z góry dzięki i...
W Szklarskiej Porębie już od pewnego czasu starają się o Rolkostrady i pomysł został spalony na panewkach, ale zwolennicy się nie podają i dalej...
Cześć Wiecie gdzie można by jeszcze w miarę dobrze pojeździć w najbliższą sobotę, chciałem urwać się na jeden dzień przed świętami :) Czarna Góra...
Witam. Pod koniec marca wybieram się do Orelle z pewnym biurem podróży:) W cenie prócz spania i transportu mam skipass na Val Thorens i Orelle....
Witam! Potrzebuję konkretnych porad odnośnie miejsca, gdzie można dobrze pośmigać jeszcze w drugiej połowie kwietnia.. najlepiej w Austrii. Ale od...
Chciałbym sie wybrać do Zilertal na Wielkanoc. Proszę o podpowiedź która miejscowość do zamieszkania będzie najlepszym rozwiazaniem. Chodzi mi tu o...
Witam poszukuje jakiegoś fajnego pensjonatu w Zakopanym na przyszły weekend, chciałbym zapłacić coś w okolicy 35 zł od osoby za nocleg, oraz żeby...